Hoppa till innehåll

Fusk Till The Sims 2


Rekommendera inlägg

undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure: :huh: move_objects on är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure:  :huh: move_objects on  är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode  och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P

 

jag fattar ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod  :(  .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!??  :D

 

ultimate chance of twins 100 eller nåt, tror jag.. :D

 

 

 

 

 

jag tror den heter Forcetwins B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod  :(  .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!??  :D

 

Du kanske kan tästa med boolprop testingcheatsEnabled true :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure:  :huh: move_objects on  är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode  och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P

 

alltså jag har prövat det fusket och du gick det med att man tog: moveobjects on

direkkt... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod  :(  .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!??  :D

 

Jo det fins ett fusk:

Boolprop testingcheatsEnabled true

 

Sen när du är inne på tomten klickar du på gubben och håller innne shift.

Sen så ska du leta efter få tvilingar fast det står på engelska. Jag tror att det går med boolprop

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod  :(  .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!??  :D

 

är du sugen på att få tvillingar i familjen? Då kanske den magiska kraften

hos en cheesecake är något för dig. Ta en bit innan du 'försöker skaffa

barn' och låt resultatet bli en överraskning!

/m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...