josefine?! Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure: :huh: move_objects on är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 omg! tror jag tror jag... bla bla bla. det står ju på fuska.se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure: :huh: move_objects on är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P jag fattar ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tette_ Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D <{POST_SNAPBACK}> ultimate chance of twins 100 eller nåt, tror jag.. :D jag tror den heter Forcetwins B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D Du kanske kan tästa med boolprop testingcheatsEnabled true :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chokolate tjej Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure: :huh: move_objects on är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P alltså jag har prövat det fusket och du gick det med att man tog: moveobjects on direkkt... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pcman Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Det finns hur många fusk som helst till The Sims 2! Pengarfusket är: kaching = 1000 simdaler motherlode = 50000 simdaler (För att få fram fuskrutan klickar du på Ctrl+Alt+C) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D Jo det fins ett fusk: Boolprop testingcheatsEnabled true Sen när du är inne på tomten klickar du på gubben och håller innne shift. Sen så ska du leta efter få tvilingar fast det står på engelska. Jag tror att det går med boolprop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M0NDAY Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 koden är intProp chanceOfTwins 100 men det går bara när vaggvisan är igång :visslar: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex_0987 Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) gå in på sims2 där finns nästan alla fusk/tips och det har kommit ett nytt fusk på sims2 där så g jag tvilling koden. ursäkta det stog visst Redigerat 13 Maj 2006 av alex_0987 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tildaaa Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 intProp chaneOfTwins 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_91 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D är du sugen på att få tvillingar i familjen? Då kanske den magiska kraften hos en cheesecake är något för dig. Ta en bit innan du 'försöker skaffa barn' och låt resultatet bli en överraskning! /m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg