Link_Cable Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Vart får man good rod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 om du e i den staden där man får cykeln då surfar du till vänster.Där står en fiskgubbe.Av han får du Good rod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ok, jag ä strax där för att jag är vid pappan... tränar en machop, han ska bli på lvl 30 och combusken på 30 då kan jag möta honom... Machop är på lvl 23, attacker: Low Kick Rock Smash Seismic Toss Karate Chop han utvecklas på lvl 28 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Tror det är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 nu har jag klarat honom! min machop är en machoke på lvl 30 nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg