LaAD Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Vad ska jag göra när jag är i forest tempel och skutit två spöken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Vad ska jag göra när jag är i forest tempel och skutit två spöken! Det finns två tavlor med spöken i som du måste skjuta på, sen när du kommit en bit kommer du till ett rum där du måste lägga ett sorts "pussel" för att få fram det tredje spöket, efter det ska du tillbaka till det stora rummet i början för att möta det sista spöket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Men hur kommer jag till "pusselrummet"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Vet ni inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 läs igenom ordentligt. Det finns två tavlor med spöken i som du måste skjuta på, sen när du kommit en bit kommer du till ett rum där du måste lägga ett sorts "pussel" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 asså han undrar hur han kommer ditt, inte att han ska läsa noga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 gå till över våningen gå så långt de går så kommer du till ett rum med ett öga som e frysit me is sen hoppa ner i hålet tada nu e du i puzzle room! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 bra att någon kan berätta ordentligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg