Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 det är väl inget negativt, alla mario spelen är ju bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 det är väl inget negativt, alla mario spelen är ju bra Ja skulle dem ta bort mario så skulle nintendo nog gå i konkurs >.< Köper nästan bara Mario Spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Det är skit coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Mario behöver semester! En fet italiensk rörmockare skulle nog inte klara fler spel snart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 snacka inte skit om mario, han ju är orginalet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 snacka inte skit om mario, han ju är orginalet <{POST_SNAPBACK}> [/qu haha rätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Vem snackade skit om Mario? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Vem snackade skit om Mario? Det var det du som gjorde...Fast det här spelet blir lätt ett av hans bästa... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag snackar skit om Mario?! <_< Jag SKÄMTADE om Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag snackar skit om Mario?! <_< Jag SKÄMTADE om Mario. Okej, men du kan ju alltid skriva att du skämtade i det inlägget då...Någon som har förhandsbokat förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg