SiixxiiS Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Asså,ja behöver hjälp!!Ja hade fått ett barn som pluggade mkt så han blev väldigt interligent...o så en dag,så åkte föräldrarna till jobbet,o han var ensam hemma,då kom en tant o tog honom,socialen...:Ohur får man tillbaka honom igen?Jag vet inte om detta är rätt ställe att fråga på,men är väääldigt tacksam för svar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Uhm, du kanske menar i spelet The Sims?.. Jag flyttar till det forumet iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Lite läskigt om det hade vart på riktigt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 hoppas det inte var det... det står faktiskt ingenstans att det inte var det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Hmm.. Att man fick ett barn som pluggade mycket och var väldigt intelligent låter lite the sims liksom.. :S Men iaf, låter tråden vara öppen ett tag till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Bikini* Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag tror inte man kan få tillbaks sitt barn. Har jag inte fått iaf, och jag HAR försökt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Asså,ja behöver hjälp!!Ja hade fått ett barn som pluggade mkt så han blev väldigt interligent...o så en dag,så åkte föräldrarna till jobbet,o han var ensam hemma,då kom en tant o tog honom,socialen...:Ohur får man tillbaka honom igen?Jag vet inte om detta är rätt ställe att fråga på,men är väääldigt tacksam för svar!!! skaffa en ny unge.det är väl inte så svårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amy_best Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Asså,ja behöver hjälp!!Ja hade fått ett barn som pluggade mkt så han blev väldigt interligent...o så en dag,så åkte föräldrarna till jobbet,o han var ensam hemma,då kom en tant o tog honom,socialen...:Ohur får man tillbaka honom igen?Jag vet inte om detta är rätt ställe att fråga på,men är väääldigt tacksam för svar!!! du kommer inte få tillbaka han för det har hänt mig många gånger men om det skulle hända igen så spara inte och om du har ett barn så gör antingen mamman eller pappan så nån av de slutar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Asså,ja behöver hjälp!!Ja hade fått ett barn som pluggade mkt så han blev väldigt interligent...o så en dag,så åkte föräldrarna till jobbet,o han var ensam hemma,då kom en tant o tog honom,socialen...:Ohur får man tillbaka honom igen?Jag vet inte om detta är rätt ställe att fråga på,men är väääldigt tacksam för svar!!! Har hänt mig oxå, testa att adoptera några ggr till slut kommer dit barn som "adoptiv" barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Boy Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 På the sims 2 går det inte att lämna ungarna ensamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 På the sims 2 går det inte att lämna ungarna ensamma. Jo, ibland går det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg