Hoppa till innehåll

Jag Har Det Nya Starfox Assault

Rekommendera inlägg

jag skaffade SF assault idag och det är skitgrymt!!!.....eller,ja,det var åtminstone det i typ 1 timme tills jag kom fram till att jag redan har tröttnat :bah: . Jag :meddum: rekomenderar det inte. Det är på långa vägar sämre än föregångaren(har inte adventures men jag har spelat genom hela hos en kompis) alldelles för kort. SF adventures är ca 3-4 gånger så långt,bokstavligen talat!!!! om ni har några frågor så fråga mig för man lär sig och tröttnar på allt på ca 1-3 timmar. gjorde iallafall jag. säg gärna till om ni tycker jag har åt ******** fel så ska jag ge det en extra chans och testa lite mer innan jag bestämmer mig för att sälja det.

PS: ursäkta felstavningen på rubriken men det ska stå KÖP inte och inte KÖT :D

Redigerat av Foxyrock
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag tyckte det var busenkelt på enklaste svårighets graden men det e ju jag det. fast när jag fick game over på sista banan och för första gången så tryckte jag på story 2 gånger fort av misstag och trodde man behövde börja om. f*n asså vad jag blev sur

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tyckte det var busenkelt på enklaste svårighets graden men det e ju jag det. fast när jag fick game over på sista banan och för första gången så tryckte jag på story 2 gånger fort av misstag och trodde man behövde börja om. f*n asså vad jag blev sur

Jag klarade den där bossen på Katina Outpost när det var 8 sekunder kvar.... Jag var helt nollställd och visste absolut inte hur man skulle göra..

Capone: Jag fattar inte handlingen så bra.. Men det är något med Andross följegångare som kallas aparoider i varje fall...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

dem är inte hans följeslagare. dem är små insektliknande grejer som kan ta över folk och maskiner vars mål är att ta över allt och alla och absorberas av aparoid drottningen för att leva som en enda varelse. så har åtminstone jag fattat det men det är en väldigt otydlig story.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dem är inte hans följeslagare. dem är små insektliknande grejer som kan ta över folk och maskiner vars mål är att ta över allt och alla och absorberas av aparoid drottningen för att leva som en enda varelse. så har åtminstone jag fattat det men det är en väldigt otydlig story.

man kan ju säga följeslagare typ.... Aparoider,,,, Andross var ju trots allt en apa...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...