andennn Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 :angry: När ja startar bf2 så kommer bf2 bilden upp sen bara stängs det???? :angry: varför gör de det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 det är grafikkortet tror jag. pallar nog inte spelet tyvärr . min kompis kan inte spela de . händer samma grejj typ . :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 det är grafikkortet tror jag. pallar nog inte spelet tyvärr . min kompis kan inte spela de . händer samma grejj typ . :( Tror ite det är grafikkortet (kan vara det) men iaf grafikkortet ite klarar spelet så säger spelet till vid installationen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Men va kan det då vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 jag har bara 64 grafik fast jag kan spela det det är viserligen en demo bf2 systemkrav grafik minst 128 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 (redigerat) Battlefield 2 stödjer grafikkort med 128MB RAM och stöd för pixelshader 1.4. Om du har ett GeForce 4 kort så är det kanska kört men dock finns det ett haxxad patch (som är ganska buggad) för dom som har GeForce 4 så att dom kan spela. Redigerat 26 Juli 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 26 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 var finns patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 26 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 var finns patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 så blir det på min data med ja gissar att det e RAM-minnet.. för ja har ett hyffsat grafik kort men ett dåligt Ram-minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Det Kan VAra att du måste tryck Den här Datorn / egenskaper /avancerat/INställningar sen måste du göra så att din dator tilllåter Launchern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 26 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 men ja har nvidia geforce 4 mx 440 64mb men d går väl inte med det så jag får väl köpa ett nytt men kan ni ge tips på vilket ja ks köpa det ska vara helst så billigt som möjligt å det ska funka till BF 2? ja vore tacksam om ni kunde hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 detta ä rätt hyfsat o billigt, komplett.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.