Kiwi40048 Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Tja alla! Jag och en kompis har dragit ihop ett projekt om att göra en TC (Total Conversion) Mod till Gta Vc/Sa. RI utspelar sig 2005 i Norsholm och Kimstad (Östergötland, Sverige). Vi behöver folk som kan koda main.scm och göra olika moddar. Gjort än så länge: (sry att det är på engelska men jag tog det från sidan) ØTwo houses finished ØMaps over Norsholm and Kimstad (The two cities called Roxen Islands) ØAbout 10% of the storyline ØAll missions named and set, there will be 26 missions. ØDigging deeply into the SCM code to find something important ØPlayer texture finished ØTime set, it will be Norsholm and Kimstad in the early 20th century (2000-2005) ØPhotographs of the streets and houses in Norsholm for the house creators 10% Done Du hittar hemsidan på: www.gtaroxenislands.cjb.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 jag kan inte koda main.scm men jag vill gärna vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Kan du modelera då? Typ 3D grejer som hus osv? Och sen importera till GTA Vi har förresten gått ihop med gta sweden, så gå in på www.gta-sweden.c o m (måste skriva med mellanrum annars blir det .reklam) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Flyttar till PC->Gta forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 grymt . ska ni inte göra om bilarna och de till svenska me då? ;) . heheh . tyvärr kan ja inget om hur man gör spel men skulle vilja testa det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 vad för program behöver man för att göra 3d saker typ modar dåro jag skule vilja testa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Live Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Han letar efter nå'n som kan hjälpa honom , inte nå'n som vill ''testa'' hans spel när det blir färdigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 (redigerat) jädra dumhuvud jag ville inte testa att spela spelet uttan att göra 3d prylar och föresten så mailade jag dit och fick svaret :P Redigerat 24 Juli 2005 av lalle_calle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 (redigerat) w e Redigerat 24 Juli 2005 av lalle_calle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 häftigt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg