Gäst Xain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 (redigerat) Klarat det tack vare er! <_< Redigerat 18 November 2005 av Pontarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Jag har fasnat på banan Stowaway när man ska Åka på en motorcykel och köra upp på en ramp till ett flygplan :huh: Typ Planet e dubbelt så fort som Motorcykeln och jag förlörar jämt, Ska man ha nån bra Bike Skill eller hur ska man göra igentligen? :blink: PS: Vill gärna ha ett Svar >< :huh: kolla fusk till bike skill eller träna upp dem (tror inte att det är det men) :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 För mig spelade det ingen roll med bike-skillen. Däremot är man tvungen att luta sig framåt på motorcykeln för att åka snabbare och hinna ikapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Ja du måste luta dig lite frammåt så lägger du dig ner på den så går det ultra snabbt :) Redigerat 4 Augusti 2005 av Metroid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 låst på begäran av trådskaparen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg