basse88 Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 hej. aså please hjälp mig för ja får ingen mail från project entropica :( :( ja gjorde en acc igår och har inte fått mailet om det är nån som typ spelar kan ni säga hur länge det tog för er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 vad är Project Entropica?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Kan du skicka länken till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 skulle också vilja testa. har för mig att jag försökte ladda ner nån gång på min gamla dator men då funkade det inte och nu är länken jag hittade på telias startsida borta o jag minns inte sidan men jag vill testa på min andra dator. jag har iallafall för mig att det kostade att köpa grejer precis som på habbo men sen så är det riktigt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.