mr_jeppe Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 gotz skogs vaktaren som man kan uggradera hus hos har snart gått mig på nerverna :angry: !!! han har sakt detta ett helt år nu i havent feel the creative urge yet come back later. vad fasiken ska man göra jag har testat och ge honom saker jag har testat olika tidpunker men inget funka. snälla kan någon svara? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Du ska försöka gå dit så tidigt som möjligt!! 11 am Vet du hur man för tag på Lumber?? // Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Du kan köpa lumper hos Gotz, eller så kan du hugga upp ved med yxan. Yxan måste ha minst lvl 2 för att du ska kunna hugga upp stubbarna :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Okej! Vet du hur jag får Ann att gilla mej?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 21 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 man skulle koma så tidit som möjligt var det <_< de funka inte de heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 nehe men då vet jag inte!! Han har öppet 11am - 4pm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 ge ann presenter och du ska göra en uppgift som du får av hon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 gotz skogs vaktaren som man kan uggradera hus hos har snart gått mig på nerverna :angry: !!! han har sakt detta ett helt år nu i havent feel the creative urge yet come back later. vad fasiken ska man göra jag har testat och ge honom saker jag har testat olika tidpunker men inget funka. snälla kan någon svara? :( Ge honom hans "favoritpresenter". Ägg tror jag visst att det var. Och nåt annat.Mängder av ägg så ska det nog gå bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 12 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 hmm ägg eller mängder av ägg.... aja men ägg var det ska pröva att ge han egg hoppas att det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Kolla på Gamefaqs om du känner för att plöja igenom åtskilliga sidor kompakt text för att hitta det du söker. Ofta hittar du nog mer än du ville. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 haha :D inget av detta funkar bara att vänta tills år 5 höst dag 12 och då siger han: i think i can start to work igan och så går han mot skrivbordet och siger what do yho want to have Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg