bladeet Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 vart får man hookshoot?? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 vart får man hookshoot?? :huh: :huh: Hookshooten hittar du när du på kyrkogården när du är STOR. För att hitta hålet du ska hoppa ner i behöver du dra bak en gravsten, vet inte vilken men du hittar den om du testar några. I grottan möter du Dampe som du ska följa efter i en slags hinderbana, i slutet av den finns hookshooten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 menar du kunga-graven med en massa zombies? I såfall e det bara en dör där med en massa tecken! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 menar du kunga-graven med en massa zombies? I såfall e det bara en dör där med en massa tecken! :( nej, inte den..där får du en låt till ocarinan, Sun song tror jag det é. Hookshooten finns i en annan grav, dra bak stenarna så hittar du nog hålet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) ok tack det fukade men nu behöver jag longshot :) vet du hur man får det?? Redigerat 18 Juli 2005 av bladeet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_po Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 ok tack det fukade men nu behöver jag longshot :) vet du hur man får det?? Du får dn efter du har dödat "dark link" i vattn templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 vars e du föressten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 25 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 har klarat fire tempel igår :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I_love_link Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 har klarat fire tempel igår :) vad bra!!!! :cool: vilken boss ska du klara nu? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I_love_link Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 har klarat fire tempel igår :) hej du kanske inte känner mig men jag e precis ny här :) jag har ingen att skriva till så såg jag dig o tänkte att jag kan hjälpa dig med spelet jag har klarat spelet :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 26 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 har klarat fire tempel igår :) morpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg