bowserboy Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vet nån när den kommer till en när man har skickat efter den föratt man blivit medlem i nintendo..... kan någon säga det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Jag fick den idag! Jippi! :D Men det står att den ska komma inom en vecka, men jag fick den efter längre tid eftersom att det var många röda dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vet nån när den kommer till en när man har skickat efter den föratt man blivit medlem i nintendo..... kan någon säga det... det tar en vaecka ungeär...ja väntar på den.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Jag har skickat in men min har inte kommit.. det har oxå varit många röda dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 a...men den kommer nog inom 4- 7 dar om det inte finns en röd dag emellan....nu är det zelda som gäller här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 jag hoppas på att få den snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 min ska komma på onsdag om jag räknat rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 hehe ok. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 ja fick min på julafton :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 asso men den funkar bara till 60mzh tv:ar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 fnkar inte nåt spel på 50 Hz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 vet nån när den kommer till en när man har skickat efter den föratt man blivit medlem i nintendo..... kan någon säga det... Jag blev medlem i CN förra veckan och när jag ringde och frågade när det kommer sa dom att det kommer om 3 veckor för det är så många som har blivit medlem i år! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg