Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Kanske, men jag kan bara html *hrm* iaf du "bara" kan HTML kan du ju typ allt :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 imorgon ska vi bästema den som inte är inloggad får ej vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Okaj. bra och veta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) Jag är med om alla är bra på html :D Redigerat 21 Juli 2005 av xylo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Jag är med om alla är bra på html :D Har varit bra på HTML... men har glömt allting :zzz: men jag kan fixa många andra saker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Är det ingen som kan XHTML och CSS? Vanlig HTML är gammalt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.