Waluigi Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag läste på www.nintendo.com 's hemsida att det kommer ett mario party 7 ;DD och det kommer komma den 21 november så det kommer nog till sverige i december om ja tror rätt ;D Man kan vara 8 spelare nu 2 i varje lag (4 lag) och man kan ju bara ha 4 spelare så dem andra 4 som blir över är ''com'' och sedan e de massa nya minigames och ja man kommer kunna använda microfonen från mario party 6 ;) Verkar det kuL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag läste på www.nintendo.com 's hemsida att det kommer ett mario party 7 ;DD och det kommer komma den 21 november så det kommer nog till sverige i december om ja tror rätt ;D Man kan vara 8 spelare nu 2 i varje lag (4 lag) och man kan ju bara ha 4 spelare så dem andra 4 som blir över är ''com'' och sedan e de massa nya minigames och ja man kommer kunna använda microfonen från mario party 6 ;) Verkar det kuL? Minst dubbelt så roligt som 6:an.... Jag ska lätt köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Hur orkar dom? Kan dom inte göra nått nytt på festen nästa år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 har läst någonstans att dem kanske bara kommer göra 8-9 mario party ;( Men om 7 8 och 9 säljer bra kanske dem gör flera ;) vem vet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 jag har de första 3 till n4, 3 till gamecube och mario party till GBA, när ska de ge sig... men kommer nog skaffa 7an för de tidigare är så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 de e kul att dem inte har samma minigames i spel efter spel dem varierar med temat i mario party 4 var temat typ Lava eller nått Mario party 5 var lite blandad Mario Party 6 har mmånga rymd minigames så den har nog rymd tema Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 nja, de är inga teman på det sättet men nya saker. i 4an finns jätte och min svampar och att spela volleyboll i 5an finns det så man kan köra med byggda bilar och capsules är nytt i 6an är micen nytt och de satsar mycket på orbs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 de e kul att dem inte har samma minigames i spel efter spel dem varierar med temat i mario party 4 var temat typ Lava eller nått Mario party 5 var lite blandad Mario Party 6 har mmånga rymd minigames så den har nog rymd tema Det finns 5 rymd minigames som är Duel. Man vet aldrig vilken som är vilken. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jo det vet jag, men spelet har fortfarande inte rymdtema för det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Det ska jag önska mig i julklapp kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 vilket? 6an eller 7an? men 6an är i vilket fall ett jätte bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 7:an menar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg