-=jedi knight=- Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 En Pokémon sjuksköterska sa nånting om "And it looks like Balle2(Min Raticate) is playing!Go for it!" Eller nåt(Minns inte exakt vad det stog) längesen nu. Vad babblar hon om?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 :blink: ??? Vad babblar du om? E det där sant föresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag ,-=jedi knight=- ljuga? Aldrig jag är 100 % ärlig på internet...om det inte är en skum sida... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 exakt i vilken stad var detta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Tror det var Vermilion eller Cerulean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Sa hon "pokerus"?? ett virus så att din raticate får mer exp gå in på summary och titta om det står status:pokerus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag kände till Pokérus för jätte längesen men nej...Han har inte Pokérus... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 vad står det på statusen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) Om jag tänker efter sa hon nog "And it looks like Balle2 is playing right now!Go for it!" Kollar statusen just nu ändrar snart... Emmm...Vart ser man statusen? Redigerat 20 Juli 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Om man går in på Pokemonen´s summary så kan man kolla statusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Då tycker jag den är helt normal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) Om jag tänker efter sa hon nog "And it looks like Balle2 is playing right now!Go for it!" Kollar statusen just nu ändrar snart... Emmm...Vart ser man statusen? Så har en sjuksköterska sag till mig med tror jag. Jag kollade inte så noga men jag såg att det stod nånting ovanligt. Redigerat 20 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg