Mumintrollet Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Vilket hus! VIlken stad! VAR :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Läs hela tråden...Jesus...du skulle inte bli en bra detektiv... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 (redigerat) Om jag tänker efter sa hon nog "And it looks like Balle2 is playing right now!Go for it!" Kollar statusen just nu ändrar snart... Emmm...Vart ser man statusen? ... Fel på ditt spel? Har du utsatt det för "fara" typ att du har slagigt det mot något? Annars kan det vara Nintendo som gjort en överaskning om man kanske har ett speciellt party i det centret.. Ne men jag vet inte, men det var iaf mystiskt. Redigerat 24 Juli 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Nej, jag har aldrig utsatt det för någon fara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Nej jag har inte gjort något med det...Men jag förvarar det i mitt Game Boy Advance SP när jag inte använder det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag förvarar det i mitt Nintendo DS vär jag inte använder det. Så jag tror inte det kan va nåt fel på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 1.Har du använt AR? 2.Vad fångade du Raticate? 3.Har det hänt något konstigt förut? 4.Har en person sagt samma/någon annan knstig sak? 5.Är du verkligen säker på att det var sjuksköterskan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Jag är iaf säker på att det var sjuksköterskan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 1.Har du använt AR? 2.Vad fångade du Raticate? 3.Har det hänt något konstigt förut? 4.Har en person sagt samma/någon annan knstig sak? 5.Är du verkligen säker på att det var sjuksköterskan? 1. Nej aldrig. 2. Route 2 Lv 5 Rattata. 3. Inte något som jag kommer ihåg isåfall. 4. Nepp 5. Ja jätte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Hm..Konstigt. Jag har annan fråga då: 6.Har du råkat tappa ditt spel eller nåt sånt i marken? 7.VAR KÖPTE DU SPELET?! Om du bara köpte det på nån marknad är det nog ett piratspel. MvH FisharMario :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 (redigerat) 6. Nej jag är försiktiga med roliga spel. 7. Vet inte men det låg i en EB Games påse när jag fick det av pappa. Föresten så har jag redan ett pirat Pokémon Fire Red från Thailand. Och tro mig, Man märker skildnaden. Redigerat 27 Juli 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 1.Har du använt AR? 2.Vad fångade du Raticate? 3.Har det hänt något konstigt förut? 4.Har en person sagt samma/någon annan knstig sak? 5.Är du verkligen säker på att det var sjuksköterskan? 1. Ja 2. Jag hade en annan Pokemon 3. Nej 4. Nej 5. Ja 6. Nej 7. Fick det i julklapp av min mormor o morfar. Och jag är säker på att det inte är ett piratspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg