Thunder Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag tycket oot är det bästa zelda spelet som har kommit ut :) Men vi får väll se hur twilight blir men nu till det jag skulle säga... ...vad tycker ni ska ändras i oot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jag tycker inte att så mycket behöver ändras men templen behöver mer variation, alla rum kändes likadana men jag tror att Twilight Princess kommer ha roligare tempel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 mer vapen och templen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 mer vapen och templen svårare templen framför allt. masters quest (till gc) är faktist inte svårt. ja mer vapen som ex MER FLASKOR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Jo men har du tänkt på att du kan fylla alla flaskor med fairies ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 jag tycker att sista bossen ska vara svårare en vad han är bara och skjuta en light arrow och slå han med megaton hammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 nayrous(stavning) love och biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg