Ozoon Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 jag är så stor så dom tror att jag e 17 så jag kommer in på varje film hmm... dom lär ju höra på din röst att du INTE är 17! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 menar ni motorsågs massagen? Kommer den komma ut på Bio? E den ny lr den gamla dom vissatr? D e en ny, och jag ska lätt se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 nästa vecka kommer han med läder masken tillbaka.han som jaggar polkar och flickor..med en motorsåg.han är tillbaka leatherface är här igen. the texas chainsaw massacre remake 2003.den måste man se annars dör amn......hoppas man kommer in annars j*vlar blir det synd om dom som jobbar där....... :evil: :!: Vad är det för film vad handlar den filmen om är det en man som springer runt med en motersåg och dödar alla som han ser eller? Jag tycker att skräck filmer är inte bra allafal jag jag tycker att skräck filmer är LÄSKIGT Jag säger bara der jag tycker det är vell RÄTT vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 ja leatherface springer runt och mördar tonåringar med motorsåg.......och gör masker av deras skinn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Asså jag har alltid kommit in på 15 års filmer dem säger inget. Har ni aldrig testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag har aldrig testat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 asså dem bryr sig inte bara dem får pengar så... Jag ska lätt se filmen med någon polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag kom in på Troja som va 15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.