Zaff Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) Jag Kan Inte klara svarta porten på sagan om konungens återkomst kan nån ge tips eller nåt PS. det är 2 player Redigerat 20 Juli 2005 av SAFFE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 iaf ni är 2 player borde ite var så svårt. samarbeta o så kan du vara Aragon o din kompis (lr syskon) vara Legolas lr Faramir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 som uzamaki sa, jag och en kompis klarade den och jag var aragorn och han legolas. Om era gubbar är bra så ska det inte vara nått problem att klara banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) som uzamaki sa, jag och en kompis klarade den och jag var aragorn och han legolas. Om era gubbar är bra så ska det inte vara nått problem att klara banan. vilken lvl ungefär? vi samarbetar men dom där svarta med luvorna dödar oss hela tiden :( :unsure: Redigerat 20 Juli 2005 av SAFFE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 som uzamaki sa, jag och en kompis klarade den och jag var aragorn och han legolas. Om era gubbar är bra så ska det inte vara nått problem att klara banan. Om en av er är legolas är det bara att springa runt och skjuta dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 som uzamaki sa, jag och en kompis klarade den och jag var aragorn och han legolas. Om era gubbar är bra så ska det inte vara nått problem att klara banan. denna tråd kan låsas vi klarade svarta porten med aragon lvl 7 legolas lvl 6! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg