Pingu.91 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) Hur lägger man upp en gratis hemsida på internet som slutar på (.t k) inte på nått fult som (.yahho.com)? Redigerat 20 Juli 2005 av Pingu.91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pingu.91 Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) och varför går det inte att skriva ".t k" utan mellanslag, då blir det bara ".reklam" Redigerat 20 Juli 2005 av Pingu.91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Hmm vet ite riktigt..... Men gör en från freewebs.com . sen går du till .reklam o väljer ett namn (helt gratis) du kanske ite fattar så mkt av vad jag just skrev men som jag sa.... vet ite riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pingu.91 Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Hmm vet ite riktigt..... Men gör en från freewebs.com . sen går du till .reklam o väljer ett namn (helt gratis) du kanske ite fattar så mkt av vad jag just skrev men som jag sa.... vet ite riktigt hittar det inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pingu.91 Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) ........ Redigerat 20 Juli 2005 av Pingu.91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Ett tips. dubbelposta ite... som sagt jag vet ite riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Lägg ut den på freewebs.com och sen ändrar du namnet på webb.se till typ www.nånting.webb.se. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Lägg upp en hemsida och sen för att få till www.dinwebbsida.t k så gå in på: www.t k t k ska vara tillsammans, dom har gjort på detta forum så att när man skriver t-k så blir det .reklam eftersom man inte får reklamera på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.