wetter Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Hallå på er alla. Jag har en liten fråga som jag undrar om någon har svar på. Har ni hört talas om spelet "The Movies". det är ett spel där man bygger upp sin egen studio, fixar stjärnor och så klart gör filmer. Jag undrar nu om någon ute i värdeln har en aning om när det kommer att släppas? Jag vet att det blir till julen 2005, eller kanske i början av 2006. så som ni fattar så vet jag inte något exakt datum. Gör du det? om någon har nå'n aning när det kommer ut så kan ni väl skriva det i denhär länken. Ps: Jag skulle gärna veta om ni hittar reklam-filmer / trailers om det. skriv gärna vilken sida dom finns på också. Vänliga hälsningar "Wetter"... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 jo det släpps ju snart...den 11 november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 det finns ju en del att tillgå på lionheads hemsida och www.themoviesgame.com och på gamespot och lite här och var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.