xylo Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Hej Jag undrar bara om ni ska köpa mario kart DS? Jag hoppas att det blir lite nya banor men det kommer det nog inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 jag kanske ska köpa det, även om det inte skulle komma nya banor så skulle det vara rätt så kul att köra det på ds'et. Sen kan man väll vara typ flera kompisar som linkar och kör samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Självklart måste man skaffa det som den äkta mario freaken jag är :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hehe Mario Kart bli DSets första och kanske största flaggskepp. Spelet kommer innehålla 32 st olika banor och fatta då (8 ST TUNERINGAR!!!) 16 av banorna kommer vara gamla klassiska Mario Kart banor från alla Mario Kart spel som gjorts. Allas gamla favoriter kommer komma tillbaka från de tidigare spelen helt oförändrade. De återstående 16 banorna är helt nya och kommer med smäcker och färglad grafik. Nintendo har valt och satsa på lite mer klassisk Mario Kart feeling den här gången. Nu sitter man 1 i varje bil och det blir lite mer action igen. Den största nyheten av alla är ändå att man kan spela online. Tänk er att plocka upp DSet på tunnelbanan och koppla upp sig mot spelare från hela världen och spöa skiten ur alla japaner och amerikaner som finns. Tänk er att ligga i er säng och kunna delta Mario Kart VM. Lägg då till en massa upplåsbart! Ja, det är mycket som talar för att Mario Kart DS kommer bli det bästa Mario Kart någonsin, och det kommer bli ett stort MÅSTE till alla som ääger ett DS. Här är några trailers på spelet också. Mycket nöje. http://www.gametrailers.com/search.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Om jag köper en ds så ska jag nog köpa det spelet till! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 köp inte det för om du har game cube så är det nog inte kul men annars kan du ju köpa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 köp inte det för om du har game cube så är det nog inte kul men annars kan du ju köpa den? Varför skulle det inte vara kul om man har DD till GC? :blink: Det är ju för tusan ett HELT nytt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 köp inte det för om du har game cube så är det nog inte kul men annars kan du ju köpa den? Varför skulle det inte vara kul om man har DD till GC? :blink: Det är ju för tusan ett HELT nytt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 JA! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Hej Jag undrar bara om ni ska köpa mario kart DS? Jag hoppas att det blir lite nya banor men det kommer det nog inte :( jo lite nya banor blir det nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Hej Jag undrar bara om ni ska köpa mario kart DS? Jag hoppas att det blir lite nya banor men det kommer det nog inte :( Hoppas det... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Hej Jag undrar bara om ni ska köpa mario kart DS? Jag hoppas att det blir lite nya banor men det kommer det nog inte :( asså dAAA :evil: det kommer komma 16 HELT NYA BANOR och 16 Klassiska! det blir en summa av 32 banor.. om ni hade läst vad jag skrivit högre upp så skulle ni fatta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg