TheGetaway Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 måste man köra i en spelar läge för att låsa upp olika multiplayer spel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 nej det räcker med att ha två kontroller :) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGetaway Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 nej jag kan bara ändra namn när jag ska spela... det är grått så det går inte att spela... det enda som funkar är partykrock.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGetaway Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 aha jag kopplade in en annan kontroll.. o då funkade det.. jag hade playstation 1 kontroll innan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 tänkte väll det :) för det ska ju funka så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg