TheSnygg Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) hur får man jecht shot? Jag är vid sin. Måste man lära sig det i början av spelet? I ffx!! eller inte måste men jag lärde mig inte det på båten så jag undrar om man Tidus kan lära sig det t en annan del av spelet!! Redigerat 22 Juli 2005 av TheSnygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 vilket spel kanske???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Har jag fel om jag säger att det handlar om Final Fantasy X? Nej man måste inte lära sig det i början av spelet. Man behöver inte lära sig det alls men det kan vara kul. Jag vet inte om man kan lära sig den för tidigt i spelet. Man kan lära sig det på en båt som liknar den som åker från besaid till kilika (och tillbaka). Man går fram till en boll som ligger på båten och försöker använda den genom knappen X. Det ska nu starta ett litet spel där man ska sparka/slå på bollen. När man klarat mini-spelet får man 'jecht shot'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 skriver han vad de ä för spel så kanske man kan hjälpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) man kan lära sig tekniken tidigt i spelet(vilket egentligen jag tycker är bäst eller sent i spelet. Man kan få det i början då man far från kilika till luca genom att gå till blitzball'n. Man kan även göra det senare bara man åker i båten och går till blitzball'n. Så det är inte försent för att få Jectshot. Och sen för att få Jectshot 2 så måste du vinna en turnering när du lärt dig alla tidus tekniker(vilket inte är någon ide för din del att ens tänka på ennu). och föresten 'wångö' om man vet svaret på frågan så vet man förmodligen vad det är för spel. Annars är det väl ingen ide att skriva. Redigerat 22 Juli 2005 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 kan han svara vilket spel han menar annars så blir jag galen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheSnygg Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 man kan lära sig tekniken tidigt i spelet(vilket egentligen jag tycker är bäst eller sent i spelet. Man kan få det i början då man far från kilika till luca genom att gå till blitzball'n. Man kan även göra det senare bara man åker i båten och går till blitzball'n. Så det är inte försent för att få Jectshot. Och sen för att få Jectshot 2 så måste du vinna en turnering när du lärt dig alla tidus tekniker(vilket inte är någon ide för din del att ens tänka på ennu). och föresten 'wångö' om man vet svaret på frågan så vet man förmodligen vad det är för spel. Annars är det väl ingen ide att skriva. men när typ lär man sig alla hans tekniker!! asså jag har varvat det och tidus är i lv20.. ps tack så jätte mycket för att då skyddar mig mot dom där konstiga!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheSnygg Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 man kan lära sig tekniken tidigt i spelet(vilket egentligen jag tycker är bäst eller sent i spelet. Man kan få det i början då man far från kilika till luca genom att gå till blitzball'n. Man kan även göra det senare bara man åker i båten och går till blitzball'n. Så det är inte försent för att få Jectshot. Och sen för att få Jectshot 2 så måste du vinna en turnering när du lärt dig alla tidus tekniker(vilket inte är någon ide för din del att ens tänka på ennu). och föresten 'wångö' om man vet svaret på frågan så vet man förmodligen vad det är för spel. Annars är det väl ingen ide att skriva. men när typ lär man sig alla hans tekniker!! asså jag har varvat det och tidus är i lv20.. ps tack så jätte mycket för att då skyddar mig mot wångö!! :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 hahaha . du behöver inte vara rädd för lilla mej " thesnygg" :P Tidus26 : han hade inte skrivit vilket spel de va när ja skrev det ! . om du ser så har han en edit i sitt inlägg. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Tidus26 : han hade inte skrivit vilket spel de va när ja skrev det ! . om du ser så har han en edit i sitt inlägg. :bah: Om du hade läst mitt inlägg hade du nog fattat vilket spel det handlade om ;) TheSnygg: Information om hur du lär dig fler skills hittar du här: http://ffuniverse.nu/ff10/blitzball1.asp#get_tek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheSnygg Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Tidus26 : han hade inte skrivit vilket spel de va när ja skrev det ! . om du ser så har han en edit i sitt inlägg. :bah: tack så mycket alla men vet nån när tidus har fått alla sina skills vilken lvl?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 (redigerat) Det finns ingen speciell lvl han har lärt sig allt på, det är olika beroende på hur mycket du tränar honom och satsar på att han ska lära sig nya tekniker. Redigerat 23 Juli 2005 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg