Gäst Beldur Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) Hej! Som ni alla vet ska nya Windows Longhorn komma, men som några av er kanske vet var Longhorn ett kodnamn. Nu har "Windows Longhorn" fått eget namn, Windows Vista. EDIT:Stavfel Redigerat 22 Juli 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 va ? ska de heta vista eller ? jag fattar inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 har någon en länk där det står om det windows?? jag skulle vilja kika på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Men lol! Windows Vista! hahahaha. :lol: Longhorn tycker jag låter bättre istället för Vista. Asta la Vista Microsoft! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 (redigerat) Hehe... Ja Windows Vista tycker inte jag heller var så bra namn. Simpsons:Jag ska försöka hitta en länk. Redigerat 23 Juli 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 tack! skulle vilja se lite :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 http://www.microsoft.com/windowsvista/default.mspx Enda "officiella" infon som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 tack! ska läsa lite där nu :D det verkar ganska bra tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Longhorn lät för pervest. Förmodligen blir detta en flopp likt Windows XP Pro, då jag istället kommer hålla mig till Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 vad är Linux egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Vista är ett mkt bättre namn pga att Longhorn lät som nått buggigt B-program enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 (redigerat) Longhorn lät mer "frestande" eller hur jag ska säga, enligt mig... Redigerat 24 Juli 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.