Mr.Dumbom Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 vad är Linux egentligen?? http://sv.wikipedia.org/wiki/Linux Det fria operativsystemet! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 ja, det verkar ju också grymmt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Ja, fast många spel går inte att installera när man ha Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 okej, inte så bra ju, men liknar det windows xp något eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 skulle inte tro det, Eftersom det är ett helt annat system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) går det att kasta sina medelande när man skrivit dom Redigerat 25 Juli 2005 av lalle_calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 (redigerat) Nej men man ändrar bara till.. EDIT:Borttaget Redigerat 26 Juli 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 (redigerat) Ja, fast många spel går inte att installera när man ha Linux. Tux racer finns ju alltid :D typ bara jättestora spel finns till linux. ska installera linux (fedora core) om ett tag, så fort jag skaffat ny hd. ska bli kul! windows vista, riktigt dåligt namn! de borde döpa det till MS DOS 2.0 tycker jag :lol: edit: säg inte att de ska byta namn på Avalon och Indigo oxå (två nyheter i vista)! Redigerat 28 Juli 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Vad är Avalon och Indogo för några program då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 hoppsan, Indigo stavade fel.... Avalon = den nya grafikmotorn (typ den som gör att du kan se grafik) som ska ha stöd för bl.a. vektorgrafik (zooma in en bild så mycket du vill utan att kvalitén försämras) Indigo= nån slags kommunikationsprogram, typ msn messenger tror jag. tycker det är två jättebra namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Ja, och programmen verkar väldigt bra... Och som sagt är namnen bra! Känns mäktiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Jag trivs med Windows XP professional ett par år till. Jag är trygg hos den ^^. Men om det behövs installera ett nytt windows så gör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.