Elias Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Skrivet 23 Juli 2005 man när man har väckt groundon pokemon emerald
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Skrivet 24 Juli 2005 Man ska sticka till Sootopolis o där ska man gå in i Cave of Origin. Sen ska man möta han. Och då ska man antingen döda eller fånga honom.
Elias Skrivet 26 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2005 men jag klara det men du sa helt fel dark elite man skulle fara till sotopolis och gå in i grottan och prata med wallace fast det gör inge att du sa fel :)
Dark Elite Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 han sa ju rätt! :angry: Exakt! Jag sa ju inte alls helt fel! Jag skrev ju det som du sa att du gjorde för att klara det.... <_<
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Ni missförstår varandra,Dark Elite,han snackar ju om Emerald! :lol: Och det hur man fångar Groudon skulle handla med Wether Intustie att göra
Dark Elite Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Ojsan! I´m Sorry. Trodde det var R/S. Men han sa ju att han klarade det på det sättet som jag sa att han skulle göra..... Hmm, det är något skumt här... :ph34r:
Rekommendera inlägg