Skinnpytte Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Vilka tider har ni där? Själv har jag 14 s med Link. Det är den ända jag kör med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag har 16 med Link. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 ja har 14 s. me samus :D :cool: och de här komer ni aldrig tro mig...(fortfarande svårt för mig o tro oxo) min kusin har 9 s. me roy..... ja vet f*n inte hur han har gjort de men de e ...de e den absolut bästa rekord ja hört... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) Världsrekord med Roy är 6 sekunder. Fast jag har bara 13 s med roy :unsure: Bra tider som jag har. G & W: 00.06.18 (Kanske inte så bra men) Pikachu: 00.14.30 Yoshi: 00.14.28 Och inte så bra med någon annan Redigerat 5 Augusti 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Dom var ju asbra. Men i Club Nintendo fanns det folk som hade fått under 5 s med nästan alla karaktärer. Min bästa tid ligger på ungefär 10 s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Om du vill se alla världs rekorden så tittaHär Min bästa tid men Falco är 16 det är ju hyffsat iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 :cool: världsrekorden me samus e 8:19 typ så då e ja ganska nära :cool: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Vilka tider har ni där? Själv har jag 14 s med Link. Det är den ända jag kör med. Jag har 11 sekunder med Link....Man kan väl inte få Ness under 10 sekunder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Om man får Ness under 10 har man ju Världsrekord ganska överlägset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Med G & W har jag nu 00.05.93 Med Samus har jag 21 s -_- Vad är eran totala tid? Min är 09.32.41 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Fick 26.97 med Y Link :) Det är jag nöjdast över :D Kunde fått typ 23 hade en kvar den som är över en när man startar och när jag skulle gå ner och ta den efter jag hade tagit alla s missade jag den så jag hoppade upp och gjorde B upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 (redigerat) Det som är synd är att dem har slutat att ha med Rekord och sånt i club nintendo tidningen nu mera. För det var skoj att försöka slå dem Det värdsrekord som jag tycker är bäst gjort är Young links Redigerat 8 Augusti 2005 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg