Skinnpytte Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 (redigerat) Svårast är ingen typ Eller Dr. Marios är bara jobbig Fast inge svår men den tar länge att klara Kunde fått under 20 med Y Link tog en stor omväg jag for til träsaken som far upp och ner i bland och tog alla targetar och tiden var ryun 15 Fast dfå hade jag glömt Targetarna som är längst åt vänster och den som är över en när man startar Redigerat 16 Augusti 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag tycker target test är väldigt svårt... fattar inte hur man ska få bra tider :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Tips: Lär dig vart alla targets är och ta dom i rätt ordning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Och i barnnor som Gannondorf och Mr Game & watch Veta huir Targertarna rör sig och vars dom kommer och när dom kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 det är svårt att veta i vilken ordning man ska ta dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Vilken bana behöver du hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg