kodram Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 jag har gjort en egen spray ikon men man kan inte spraya den det blir bara den vanliga. jag har gjort en wad fil som heter pldecal.wad och jag har provat med tempdecal.wad också men det funkar ändå inte <_< vad ska jag göra? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 testa att spara bilden i .gif eller .jpeg det funkar för mig när jag gör så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 ska jag bara lägga in en .gif bild? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 hmm .. tatt bort custom.hpk lr nått sånnt ? gör det sen kan du lika gärna testa o skrivskydda pldecal.wad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 tackar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 det var så lite så.. man vill ju hjälpa dom som har samma problem som jag har haft :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 PLS förklara lite hur man fixar det till gif eller jpeg fattar inte hur har det HL 1 svara i dag tack ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 du ska ta bort den custom.hpk och skrivskydda tempdecal.wad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg