Serpent Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Och klockan är också till för att man ska kunna få olika saker vid olika tidpunkter i Shoal Cave. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 *Slår mig för pannan*Visst för f....iskpinnen!Jag visste att det var något mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Med Eevees utvecklingar också,om det är PM så utvecklas den till Umbreon och AM=Espeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Men man ställer ju in klockan i början,men det värkar inte som om det gälls.... Vadå? Kan man möta andra i sin Secret Base? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 24 Timmar är väll det men det blir ju aldrig mörkt på Ruby,Sapphire o Emerald.. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 ja man kan möta sina kompisar i deras secret base en gång per dag och man likar och gör nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 ja man kan möta sina kompisar i deras secret base en gång per dag och man likar och gör nåt och man likar och gör nåt? vadå vad är likar då? Går det att möta nån i sin Secret Base? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 linkar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 ja man kan möta sina kompisar i deras secret base en gång per dag och man likar och gör nåt Man ska gå till ett Pokemon Center,och gå in längst bort till höger,där ska man med sin kompis gå in och sätta sig på en stol.Senare låter det och så slutar det plötsligt.Gå ut ur rummet(så kallat Record Corner) och så kan du gå in i din komis hemliga bas och möta honom!Utan Link kabel!Men tyvärr kan du inte möta nån i din Secret Base.Sorry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 jag har jätte många som jag möter varje dag och man går upp exp :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Alla är såna losers på mitt spel,det var nån som hade 6 st Wailords i lv 100. ASKASST! Det är därför du nog inte bör ta massa Pokemon av samma typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg