svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 man behöver inte alls betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 de roliga kanalerna är oftast fulla, som Simpsons och south park! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 jag har väntat på att få koma in på en simpson kanal i en och en halv tima Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 hallå gäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 hallå gäst Ähh, kvaliten är ändå rätt så sunkig på Winamp. Kollade på Red & Blue förut som ett freak, och wrestling på winamp (RED AND BLUE, PARODI AV HALO) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Kollar på 24 nu och kvaliten är ganska sunkig. Iof jag har ju sett alla avsnitt men jag vill se Simpsons men alla kanaler är fulla. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 för o få upp videon så tryck CTRL + V o klicka på tvn Jag ger tips på att den finns en Counter Strike kanal.. värd o titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 det står ju att dom är fulla (har provat många) eller så står det Buffer 0 procent och den ändras inte ni som får detatt funka har ni betalversionen av winamp eller nåt för det verkar inte funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 det står ju att dom är fulla (har provat många) eller så står det Buffer 0 procent och den ändras inte ni som får detatt funka har ni betalversionen av winamp eller nåt för det verkar inte funka för mig gratis v o det funkar skit bra för mig har du slö uppkopling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 det står ju att dom är fulla (har provat många) eller så står det Buffer 0 procent och den ändras inte ni som får detatt funka har ni betalversionen av winamp eller nåt för det verkar inte funka för mig Att kanalerna är fulla, beror på att många kollar såklart. Att det står buffe 0% beror antingen på din internetuppkoppling eller på att du inte har dom rätta Codecsen för att spela upp MPEG - 4 filer. Prova att tanka hem senaste Windows Media Player, och MPEG 2 Codecs. Och en XVID codec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 det står ju att dom är fulla (har provat många) eller så står det Buffer 0 procent och den ändras inte ni som får detatt funka har ni betalversionen av winamp eller nåt för det verkar inte funka för mig vi pratar winamp inte wmp så ladda hem det nygastee wmp e ju menings löst o codecs sak inte behövas ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.