¤west¤ Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Vilket av dem är bäst tycker ni och vilket är roligast att spela 2 players på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 2:an tycker jag är bättre och roligare Men jag har bara testat det eller jag har testat ettan på en affär men det var inte så roliggt 2:an är roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 2:an tycker jag är bättre och roligare Men jag har bara testat det eller jag har testat ettan på en affär men det var inte så roliggt 2:an är roligare håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Om jag skulle köpa något av dom skulle jag köpa 1:an. 1. Förmodligen mycket billigare 2. Likvärdig grafik 3. Man slipper att åka omkring i en stad som en galning och leta efter tävlingar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 :unsure: men 2:an e kuligare fast dyrare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg