Hoppa till innehåll

Hjäälp ;p Till Pokémon Gul !


Zaaaja
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har kommit till typ cerulean city, jag kan inte komma tillbaka till staden innan den men jag kommer till staden där ss anne avgår och där det finns en sovande snolax men jag kommer inte längre :( snälla hjälp mig :S :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har kommit till typ cerulean city, jag kan inte komma tillbaka till staden innan den men jag kommer till staden där ss anne avgår och där det finns en sovande snolax men jag kommer inte längre :( snälla hjälp mig :S  :(  :(

 

 

Du ska till mistys gym och den lilla polen högst öpp vänstra hörnet finns ensak sen ska du till powerplant tillen fet gubbe prata med han sen ska du till radio tower i kanto prata med en svart kläd man prata till powerplant prata med han i gen då får du ganto radion dar finns pokiflutt sen går du till snorlax tapokeflutt sen pratar du med snorlax tips spara inandu möter snorlax :student

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har kommit till typ cerulean city, jag kan inte komma tillbaka till staden innan den men jag kommer till staden där ss anne avgår och där det finns en sovande snolax men jag kommer inte längre :( snälla hjälp mig :S  :(  :(

 

 

Du ska till mistys gym och den lilla polen högst öpp vänstra hörnet finns ensak sen ska du till powerplant tillen fet gubbe prata med han sen ska du till radio tower i kanto prata med en svart kläd man prata till powerplant prata med han i gen då får du ganto radion dar finns pokiflutt sen går du till snorlax tapokeflutt sen pratar du med snorlax tips spara inandu möter snorlax spara

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa .  fast jag vet inte hur jag gör nu. kommer lixom ingen vart  :unsure: kan gå genom diglett cave och typ rocktunneln men det är dom enda ställena jag kommer till ..

 

du ska gå igenom rocktunneln
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver också hjälp jag har klarat alla gym till det 6 gymmet för jag vet inte vart det 6 gymmet är nånstans :S Men jag har klarat det 7 gymmet så jag har hoppat över ett gym. Och när jag ska in i en viss stad så är det en vakt som säger Im thirsty eller nåt sånt där. Jag vet inte hur jag kommer förbi henne eller vart det 6 gymmet är nånstans!!! Snälla hjälp mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Filiandor, du ska gå till staden med det fjärde gymmet och längst upp till rooftop i market där. Gå till en maskin och tryck på A-knappen, då kommer det upp en lista med tre olika drycker (fresh water, soda pop och lemonade), köp en och prata med vakten som var törstig så får du gå förbi. Där du köper drickorna finns en tjej som du kan prata med. Ge henne alla tre dryckerna och du får tre attacker (Icebeam, Rock slide och Triattack).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...