Hacker Timpa Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ja Ragnaros e lätt svårare för onyxia har mindre liv och skadar inte lika mycke + han tappar röda saker som e sälsyntare än epic, ska dit snart efter några Q i mc med våran lvl 60 guild HAn tappar inte den det e sulfrons ey som man sätter ihop med Sulfuron Hammer (som man skapar med BS) som sedan blir Sulfuras, Hand of Ragnaros... som jag tänker skaffa men det kommer ta tid det e inte lett at hitta och få tag på alt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 wow! även om jag skulle skaffa world of warcraft skulle jag ändå inte fatta vad ni snackade om Nej, vissa är korkade. -.-Btw, håll dig borta från WoW-forumet om du är så korkad och inte fattar något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Tråd urspårad/§1.13/frågan besvarad. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg