Izgul-Elite Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Jag behöver hjälp men hur man får alla skulltulas i Woodfall Spider house.... B) men jag hittar bara 24 st. :( Det e typ bara en kvar... så plz hjälp mig ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mewtwo Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 3 av dom hittar du i hålen där man kan stoppa in bönor men istället för bönor ska du lägga spindlar på golvet under hålet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goron man Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 vet du hur man kan få den stora goronen som e framförsnowheads temple?:student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goron man Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 vet du hur man kan få den stora goronen som e framför snowheads temple?:student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Jag behöver hjälp men hur man får alla skulltulas i Woodfall Spider house.... B) men jag hittar bara 24 st. :( Det e typ bara en kvar... så plz hjälp mig ! Det finns 30 spindlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg