AeliuS_55 Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 Är det någon som har gjort någon counter-strike film ? i så fall kan ni skriva här och kanske länka till den så att man kan ladda ner den. Själv har jag gjort rätt många, här e några. SkilltoN_Movie_Trailer CamperZ blir aegda! Hoppas ni har något att komma med! :P
kimen Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 har gjort en men inte upload jag skickar om du addar på [email protected] ..
Zaff Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 Är det någon som har gjort någon counter-strike film ? i så fall kan ni skriva här och kanske länka till den så att man kan ladda ner den. Själv har jag gjort rätt många, här e några. SkilltoN_Movie_Trailer CamperZ blir aegda! Hoppas ni har något att komma med! :P vilket program använder du?
AeliuS_55 Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2005 Fraps för att spela in från recorden, och sony vegas 5.0 för att redigera :P
Zaff Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Skrivet 28 Juli 2005 om du använder fraps hur kan filmerna vara så långa för mig funkar det bara i 30 sek sen stoppas filmen
CS-Boyen Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Är det någon som har gjort någon counter-strike film ? i så fall kan ni skriva här och kanske länka till den så att man kan ladda ner den. Själv har jag gjort rätt många, här e några. SkilltoN_Movie_Trailer CamperZ blir aegda! Hoppas ni har något att komma med! :P JAg är med i klanen Trippel x jag heter "xXx" Renegade eller "xXx" Johan och vi har gjort några CS filmer tillsammans
CS-Boyen Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Är det någon som har gjort någon counter-strike film ? i så fall kan ni skriva här och kanske länka till den så att man kan ladda ner den. Själv har jag gjort rätt många, här e några. SkilltoN_Movie_Trailer CamperZ blir aegda! Hoppas ni har något att komma med! :P Det är inte jag som gör filmerna vet inte hur man gör men kan du säga vilka program du använder när du spelar in
Zaff Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) jag har inte lagt in den på nån hemsida adda mig om du vill ha filmen! msn= [email protected] Redigerat 29 Juli 2005 av SAFFE
Rekommendera inlägg