FabbeW Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Jag undrar hur man kopierar på ruby och sapphire? vet någon det? Tacksam för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Det går att göra utan, men det lättaste är att använda AR eller GS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 dom har tagit bort att man sparar när man bytar box så det går inte längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jo, det går fast inte på det sättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 hur då då? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Det vet jag inte, men det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag är inte säker,men jag tror ej att det funkar,men jag har hört att man kan kopiera via att man gör nåt medans man byter..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Jag är inte säker,men jag tror ej att det funkar,men jag har hört att man kan kopiera via att man gör nåt medans man byter..... jag är idel öra :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Jag tror ej det går.....men jag är inte helt säker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Jag är inte säker,men jag tror ej att det funkar,men jag har hört att man kan kopiera via att man gör nåt medans man byter..... Tror inte det.Dom ändrade så att Pokémon byter och kommer fram samtidigt så då skulle antingen båda försvinna eller allt skulle gå normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag är inte säker,men jag tror ej att det funkar,men jag har hört att man kan kopiera via att man gör nåt medans man byter..... så synd att det inte går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David=proffset Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (redigerat) Jag är inte säker,men jag tror ej att det funkar,men jag har hört att man kan kopiera via att man gör nåt medans man byter..... på pk guld bytte jag en pokemon och så råka vi dra ut sladden fast jag hadde kvar min och fått hanns lika för han coolt va Redigerat 6 September 2005 av David=proffset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg