GothiQ.. Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 (redigerat) ----------------------------------------Säljes--------------------------------------------- Magi prylar ------------- 3 staff (säljes för runor) 1 magi stav (säljs för coins) svart tröja (säljs för coins eller värda saker) svarta byxor "eller vad det nu igen heter" (säljs för 12 coins) blå tröja och blåa byxor "eller vad det nu igen heter :P" (säljes för 1 staff) Krigar prylar -------------- rustning och rustnings byxor i mettalen "iron" (säljes för mkt bra pris) 1 warhammer battle axe i mettalen "iron" (säljes för 2 bra stavar) "inte magi eller staff" bronz "iron" long sword (säljes för 12 block i brons) "iron" long sword (säljes för 150 coins) "iron" shield (säljes för 2 iron long sword) Övriga saker --------------- 2 goblin mail (säljes för 4 öl) får klippare (säljes för 10 coins) får pälls (säljes för 4 coins) 5 block bronz (säljes för 15 coins) Är du sugen på non sak?/flera saker, adda min gubbe jagge50 eller adda mig på msn: [email protected] Redigerat 28 Juli 2005 av GothiQ..
Gäst Beldur Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 Får klippare 10 gp?! Fy f*n va dyrt när man kan få en för 2gp i en General Affär! 5 block bronze?! OMG! Alla kan smälta 5 boronze bars på 1 min typ... 2 goblin mail för 4 öl? Försök inte lura nybörjararna vad ska dem med Goblin mail till? Sälja i General för 26gp eller vad fäen det e man får.. Sänk priserna lite.. Däremot kan du sälja yew 100gp each.. Fast snart e 1k lite för nybörjarna och då e dina priser billiga ;)
the game master Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 ja nybörjarna blir bättre ocg din store kapput borta
GothiQ.. Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2005 Hehe aa då är dom billiga :blink: , men det är bara det att den här tråden går ju ner ner ner ner. I så fall måste jag kopiera det jag har skrivigt sen göra samma tråd om den här tråden åker ne rpå kanske 10 dagar ..
GothiQ.. Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2005 (redigerat) Föresten spelar ni wow? , jag spelar det och jag heter jaq på det :P Redigerat 1 Augusti 2005 av GothiQ..
MrGameOver Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Skrivet 27 Juni 2007 Det är otroligt höga priser du tar! 2 bra staffs för iron?
xkenta Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Skrivet 27 Juni 2007 inte för att vara dom men det du säljer är "lite" för höga priser för att får klippare kan man köpa för 2-3 gp general store
haytem Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Skrivet 27 Juni 2007 Får klippare 10 gp?! Fy f*n va dyrt när man kan få en för 2gp i en General Affär! 5 block bronze?! OMG! Alla kan smälta 5 boronze bars på 1 min typ... 2 goblin mail för 4 öl? Försök inte lura nybörjararna vad ska dem med Goblin mail till? Sälja i General för 26gp eller vad fäen det e man får.. Sänk priserna lite.. Däremot kan du sälja yew 100gp each.. Fast snart e 1k lite för nybörjarna och då e dina priser billiga ;) får klippare får jag gratis! <_< och jag kan smitha!
MrGameOver Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Skrivet 27 Juni 2007 Däremot kan jag ge dig 1 k för allt. =) haha
Rekommendera inlägg