Hoppa till innehåll

Prylar Säljes (lvl 8) "runescape"


GothiQ..
 Dela

Rekommendera inlägg

----------------------------------------Säljes---------------------------------------------

 

Magi prylar

-------------

3 staff (säljes för runor) 1 magi stav (säljs för coins) svart tröja (säljs för coins eller värda saker) svarta byxor "eller vad det nu igen heter" (säljs för 12 coins)

blå tröja och blåa byxor "eller vad det nu igen heter :P" (säljes för 1 staff)

 

Krigar prylar

--------------

rustning och rustnings byxor i mettalen "iron" (säljes för mkt bra pris)

1 warhammer battle axe i mettalen "iron" (säljes för 2 bra stavar) "inte magi eller staff" bronz "iron" long sword (säljes för 12 block i brons) "iron" long sword (säljes för 150 coins) "iron" shield (säljes för 2 iron long sword)

 

Övriga saker

---------------

2 goblin mail (säljes för 4 öl) får klippare (säljes för 10 coins) får pälls (säljes för 4 coins) 5 block bronz (säljes för 15 coins)

 

 

 

 

 

 

Är du sugen på non sak?/flera saker, adda min gubbe jagge50 eller adda mig på msn: [email protected]

Redigerat av GothiQ..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Får klippare 10 gp?! Fy f*n va dyrt när man kan få en för 2gp i en General Affär! 5 block bronze?! OMG! Alla kan smälta 5 boronze bars på 1 min typ... 2 goblin mail för 4 öl? Försök inte lura nybörjararna vad ska dem med Goblin mail till? Sälja i General för 26gp eller vad fäen det e man får.. Sänk priserna lite.. Däremot kan du sälja yew 100gp each.. Fast snart e 1k lite för nybörjarna och då e dina priser billiga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Får klippare 10 gp?! Fy f*n va dyrt när man kan få en för 2gp i en General Affär! 5 block bronze?! OMG! Alla kan smälta 5 boronze bars på 1 min typ... 2 goblin mail för 4 öl? Försök inte lura nybörjararna vad ska dem med Goblin mail till? Sälja i General för 26gp eller vad fäen det e man får.. Sänk priserna lite.. Däremot kan du sälja yew 100gp each.. Fast snart e 1k lite för nybörjarna och då e dina priser billiga ;)

 

får klippare får jag gratis! <_<

och jag kan smitha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...