andennn Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Min kompis har modem å han gillar att fuska så han fråga mej om ja kunde ladda ner aimbot til´l han men ja kan inte hitta det kan ni skriva ner någon hemsida elr adda mig på msn ock skicka det :[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS-freak Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Min kompis har modem å han gillar att fuska så han fråga mej om ja kunde ladda ner aimbot til´l han men ja kan inte hitta det kan ni skriva ner någon hemsida elr adda mig på msn ock skicka det :[email protected] Men lol man tjännar inget med fusk.+ att ditt steam CD-Key kan bli bannad. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 men min kompis spelar nt online å han vill ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Sök på google.se (länk) -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Gå in på Google och sök på YaMH... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 (redigerat) Den där "Kompisen" är säkert du ! Redigerat 1 Augusti 2005 av Mattias.S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Det typiska "kompis-bortförklaringen".... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Kolla fuska.se fusken -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 men kan nån skicka det till mig på msn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Står du inte för vad du skriver? svaga jävel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Står du inte för vad du skriver? svaga jävel ARGHH.. SVÄR INTE DIN LILLA ! AEW !!!! UUUURK! NU BLIR JAG SUR ::: HAN FÅR FUSKA OM HAN VILL !? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Jag använder de språk jag vill. Nu kanske de är så att hans kompis inte har tillgång till internet men spelar cs och kan inte fråga själv här på fuska om aimbot. Troligtvis är det inte så. Och då kan han väl skriva att han sjölv vill ha aimbot, annars står han inte för vad han tycker, och de e svagt. det tror jag alla fattar om dom tänker till lite. Ägda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg