Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

dags att en gång för alla klargöra vad som ska köpas av ds eller psp! ! ! jag har ingen aning o det är därför jag frågar. men jag tror nog att jag bara får ds för det är bara hälften så dyrt.

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

jag kommer nog att köpa psp när det kommer för då kan man kolla på film. men om man däremot bara vill spela ska man köpa ds. i och för sig så är psp dyrt :angry: men det får man ta!

Skrivet

Det beror på några olika faktorer...

1. Hur mycket är du villig att lägga ut?

2. Gillar du äventyrs-spel?

3. Hur mycket kommer du att använda konsollen.

Ja, det mesta spelar in på hur mycket cash du har. Om du har så skulle jag köpa en PSP, bättre grafik + snyggare design och fler möjligheter (man kan t.e.x. se på film).

Skrivet

jag är ganska villig att lägga ut 2695kr men det skulle ta över 1 år för mig o samla ihop eftersom jag får 70kr i veckopeng. men mina föräldrar är allt annat än villiga att lägga ut så mycket så jag ska önska mig pengar när jag fyller år 11 augusti så ska jag spara vidare och se om jag kanske inte köper en annan konsoll till tv istället

Gäst GTA-PALLE**
Skrivet

jag är ganska villig att lägga ut 2695kr men det skulle ta över 1 år för mig o samla ihop eftersom jag får 70kr i veckopeng. men mina föräldrar är allt annat än villiga att lägga ut så mycket så jag ska önska mig pengar när jag fyller år 11 augusti så ska jag spara vidare och se om jag kanske inte köper en annan konsoll till tv istället

Köp en ps3 då :huh: om den finns då?
Skrivet (redigerat)

Det beror på om du vill betala mkt eller lite och hur kul du kommer att ha...

Om du köper DS så kan du köpa en massa roliga spel,

som är ganska billiga.

Och om du Köper PSP så får du inte så roliga spel och dessutom är dyrare än spelen till NDS. Du kan också köpa filmer men dom kostar också mkt...

Redigerat av Tilda
Gäst jocke2004
Skrivet

köp ingen av dem vänta på revoloution istället

Skrivet

En PS3:a kommer att kosta ca 6000 kr. Så då får han spara ett tag.
Skrivet

nej så mycket kan den inte kosta xboxen ska ju bara kosta typ 3000 kr

köper nästan hälre en xbox en en psp men man kan ju altid hopas på att vinna den efter som jag har oändlig tur nästan då ro

(ää faktiskt så har jag aldrig vunit något som är dyrare än 100kr tror jag

då van jag på tris. konstigt att dom alltid säljer tris till mig trots att det är 18 års gräns)

• Skapa ny...