pederboy Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Hur ska man göra vid moonfloow när Yuna blir kidnappad av ahl behhd. Den saken man möter är jätte svår. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Jag har aldrig haft några större problem med den bossen. Min syster fastnade där för ett tag sedan och hade jättestora problem. Jag testade att klara bossen med samma lvl och klarade den lätt. Jag brukar börja med att köra haste och cheer på alla. Sen bankar jag skiten ur bossen. Jag helade mig vid behov men det hände sällan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luzzu Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Den är inte så svår bara ladda upp overdrives med Wakka och Tidus, ha helst Wakkas overdrive Attack Reels den är mycket bättre än Element reels. Ha runt 5-10 Hi potions. Sen kör med haste och med Tidus och cheer som "pinviven" sa. Sen pumpa på med attacker och overdrives, och med Hi Potions ;) Och en viktig sak är att attackera när den flyger/"simmar"uppåt då klarar du den lätt :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pederboy Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Den är inte så svår bara ladda upp overdrives med Wakka och Tidus, ha helst Wakkas overdrive Attack Reels den är mycket bättre än Element reels. Ha runt 5-10 Hi potions. Sen kör med haste och med Tidus och cheer som "pinviven" sa. Sen pumpa på med attacker och overdrives, och med Hi Potions ;) Och en viktig sak är att attackera när den flyger/"simmar"uppåt då klarar du den lätt :student: Tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag brukar börja med att köra haste och cheer på alla. Sen så Slår Jag ut Bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 om den simmar uppåt MÅSTE du skada mer än 500 på den innan det blir dens nästa tur (ganska lätt om du inte kör NSG...) annars gör den en attack som skadar ~300 och ger darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ögge Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) om den simmar uppåt MÅSTE du skada mer än 500 på den innan det blir dens nästa tur (ganska lätt om du inte kör NSG...) annars gör den en attack som skadar ~300 och ger darkness hur gör man för att döda yunalesca lr va hon nu heter? Ställ din fråga i en tråd istället för flera är du vänlig. //epaaj Redigerat 12 Mars 2006 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg