Hoppa till innehåll

Ssbm

Hur många KO  

23 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag brukar vara sheik jag har ungefär spelat 200 matcher med han och jag har ca 500 KO :)

Totala KO: 2258

Annan statistik:

VS play matches: 360

Total damage: 331214

Selfdestruct total: 811

Mest använda karaktär:

1:Jigglypuff

2.C. falcon

Jag och min brorsa kör aldrig med Puff men hamn ligeger etta för att han kör vi alltid som CPU.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar vara sheik jag har ungefär spelat 200 matcher med han och jag har ca 500 KO :)

Annan statistik:

Mest använda karaktär:

2.C. falcon

Jag och min brorsa kör aldrig med Puff men hamn ligeger etta för att han kör vi alltid som CPU.

Min Total Damage är 25000000+..... trots alla mina raderingar...Bara mitt namn jag använder mig av har gjort över 7500000... Min ledare är nu Luigi på 1660 KOs...2:a ligger Fox på 1600.... Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annan statistik:

Mest använda karaktär:

2.C. falcon

Inte visste jag att du bruka andvända Luigi

Nu har jag med C. Falcon 930 KO snart är han över 1000 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annan statistik:

Mest använda karaktär:

2.C. falcon

Nej, Luigi är en gubbe jag använde förr i tiden bara... har fortfarande han som mest spelad tydligen...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...