SwamY Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Jag ska köpa Pokémon FireRed eller LeafGreen.. Vilket är bäst? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) Jag ska köpa Pokémon FireRed eller LeafGreen.. Vilket är bäst? :visslar: Köp Leaf green för fire red är nästan som pokemon red Redigerat 29 Juli 2005 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Nej, köp FireRed man kan fånga bättre Pokémon där. Och förresten gör int två likadana trådar. Du gjorde en i Pokémon underforumet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Sorry (råka göra en till likadan) :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 köp firered man kan få closter där och mycket bättre pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 jag vte inte men leaf låter bäst :P :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 köp Firered.. dom är likamycket lika Red yellow blue båda två.. det är bara några pokemon som inte finns i fire som finns i leaf men då finns det lite pokemon som inte finns i leaf som finns i fire.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Eftersom det finns en likadan tråd i pkmn-forumet så låser jag denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg