Hoppa till innehåll

Nintendogs

Tilda

Rekommendera inlägg

Lyllos alla som har råd till nintendodogs o har en ds. Köpte nyss ett spel till gc o några dar efter får man en nintendotidning o där står de ju om nintendodogsen.

Kommer inte ha råd till ds o nintendodogs på jättelänge.Blev som förälskad när jag såg bilderna på dom. Lyllos er. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska få en DS idag, längtar också.. :( kan inte ha hund...har katt, så de skulle nog va kul för mej de där spelet. tkr om såna spel...ja iaf vissa xD Men vi får väl se, kanske julklapp lr så? :) de kan ju du också testa? :)

Nja, det skulle nog kanske inte gå för mei. Ska kanske till egypten med några och fira nyår där. Men vi måste spara ihop pengar först så det skulle nog inte gå.Egypten skulle bli som en enda stor julklapp för min familj.

Stackars dei, men det är ju tur att nintendodogs kommer då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska få en DS idag, längtar också.. :( kan inte ha hund...har katt, så de skulle nog va kul för mej de där spelet. tkr om såna spel...ja iaf vissa xD Men vi får väl se, kanske julklapp lr så? :) de kan ju du också testa? :)

Ok, de va ju synd för dej, men, man kan ju alltid hoppas fast annars kan du ju önska dej i present...vet inte när du fyller år, men de e rätt bra om man fyller tidigt på året, som jag... annars e de väl bara å spara å tigga kanske? lr kanske hjälpa till lite hemma så man får pengar? Högre månadspeng lr veckopeng om du har nån kanske :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...