XXL Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 NEW Sper Mario Bros Super Mario 64 DS Mario Kart DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Mario Kart DS Tony Hawk's American Sk8land Diddy Kong Racing Wario Master Of Disguise Pokémon Diamond Sonic Rush Tetris DS Phoenix Wright Ace Attorney Phoenix Wright Ace Attorney Justice For All Animal Crossing Wild World Elite Beat Agents Hotel Dusk Room 215 Jam Sessions Metroid Prime Hunters The Legend Of Zelda Phantom Hourglass Castlevania Dawn Of Sorrow Castlevania Portrait Of Ruin Resident Evil Deadly Silence Donkey Kong Jungle Climber Mario Party DS Need For Speed Prostreet Pokémon Ranger Pokémon Mysteryous Dungeon Blue Rescue Team Med flera. Dock har jag inte köpt alla, om ni förstår vad jag menar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Mario Kart DS Tony Hawk's American Sk8land Diddy Kong Racing Wario Master Of Disguise Pokémon Diamond Sonic Rush Tetris DS Phoenix Wright Ace Attorney Phoenix Wright Ace Attorney Justice For All Animal Crossing Wild World Elite Beat Agents Hotel Dusk Room 215 Jam Sessions Metroid Prime Hunters The Legend Of Zelda Phantom Hourglass Castlevania Dawn Of Sorrow Castlevania Portrait Of Ruin Resident Evil Deadly Silence Donkey Kong Jungle Climber Mario Party DS Need For Speed Prostreet Pokémon Ranger Pokémon Mysteryous Dungeon Blue Rescue Team Med flera. Dock har jag inte köpt alla, om ni förstår vad jag menar :rolleyes: Lånat kanske? Eller stulit.. NEW Sper Mario BrosSuper Mario 64 DS Mario Kart DS Hehe, du har exakt samma spel som min lillebrosha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag har: Animal Crossing: wild world Harry Potter och Fenixordern Legend of Zelda: Phantom hourglass NEW Super Mario bros ^_____^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Lånat kanske? Eller stulit..Eller... Laddat ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag har : Metroid prime hunter Demot Lost magic Sonic rush Metroid prime hunters Animal crossing Wild World Castlevania down of sorrow Pokemon pearl Super mario 64 DS New super mario bros Tony hawk american sk8land The simpsons game The legend of Zelda Phantom Hourglass Call of duty 4 Modern Warfare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Super mario 64 ds Eragon Tony hawks downhill jam Tony hawks american sk8land Phoenix wright: ace attorney justice for all FF III Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag har: NEW super mario bros Mario kart DS Need for pro street Shrek superslam Cooking mama Zelda the phantom hour glas Tänkte köpa nagon av castlevania spelen är dom roliga pa ds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag har: MarioKart DS Nintendogs Pokémon Diamond Pokémon Ranger Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TAKANORI Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 NEW Super Mario Bros. (näst sista världen.) Super Mario 64. (48 stjärnor.) Fick mitt DS i julklapp, funderar på att köpa Animal Crossing: Wild World och Drawn to Life. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg