Tilda Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Vilket spel ska jag ta Wario Ware Tuched eller Yoshi's Touch & Go ?? Svara fort!!! Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 yoshi's touch & goooooooooooooooooooooooooo :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Vilket spel ska jag ta Wario Ware Tuched eller Yoshi's Touch & Go ?? Svara fort!!! Tilda Tilda var det inte du som skulle köpa Wario Ware Touched ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Joo :P Haha, men jag ville vara säker ;) Fast nu har jag redan köpt det :D Det är jätte kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Roligaste spelet än så länge till DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Är verkligen Wario ware touched så roligt? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Är verkligen Wario ware touched så roligt? :blink: Du tycker det är en dum fråga när du testar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag köpte Wario på Game... Men efter en vecka började jag tröttna på det :s :P Så jag bytte det mot Yoshi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag köpte Wario på Game... Men efter en vecka började jag tröttna på det :s :P Så jag bytte det mot Yoshi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg